Dienstag, 17. April 2012

First Date

First Date <3


Iz isches verbii
Es isch ä schönä Ahbe gsy
Z'erste Mau hani di gseh
Weis scho iz, ig wott meh
Mit em Outo hesch mi hei tah
Aber mir si nid usgstige
Ig bi bi dir dinne blibe
Du hesch mi nid weuä lagah
Am Ahfang rede mir no chlii
Doch uf z'Mau isch di Chopf ganz nach gsy
Dini Lippe hei sich uf mini gleit
Ig ha gloubt dass d'Ziit stiusteit
Dini Händ ih minä Haar
Ig ha dr Verstand verloore, ganz klar
D'Schiibe loufe langsam ah
Du lasch mi no nid lagah






Das isch ächt äs Hammer-Date
Zwar nid so wis im Lehrbuech steit
Mir verstöh üs eifach guet
Vor dim Charakter zieh ig mi Huet
Es isch meh passiert aus mir hei dänkt
Ig ha dir mini ganzi Ufmerksamkeit gschänkt
Hesch usegfunde was ig aus cha gä
Hesches nur no müesse näh








Ig chume langsam iz schwitze
Ou we mir hie nur umesitze
Dini Händ wandere über mi
Mini wandere über di
D'Hose machi langsam uf
Ig weis genau du steisch druf
Quälä di bist mi bittisch
Wasd hindedrii natürlech abstrittisch
Du drücksch mi Chopf langsam ahbe
Hesch ganz vergässä mi z'Frage
Isch das okey für di?
Oder machsch du das ni?
Natürlech bini derby
Isch das jemaus ä Frag gsy?
D'Schiibe loufe wiiter ah
Du lasch mi geng no nid lagah







Das isch ächt äs Hammer-Date
Zwar nid so wis im Lehrbuech steit
Mir verstöh üs eifach guet
Vor dim Charakter zieh ig mi Huet
Es isch meh passiert aus mir hei dänkt
Ig ha dir mini ganzi Ufmerksamkeit gschänkt
Hesch usegfunde was ig aus cha gä
Hesches nur no müesse näh







Ig weis ig bi guet i däm woni mache
I däm u i wiitere verschidnige Sache
Finde schnäu use was dir gfaut
Was mit dir passiert, das hesch noni gschnaut
Du gisch dr Rhytmus ah
Lasch mi Chopf nid lagah
Drängsch mi immer wiiter z'mache
Mues ab dim verlange fasch chli lache
Ig merke wis langsam z'Ändi geit
Di Körper seit, är sig bereit
Du ergiessisch di i mim Mu
Ig gniesse das, genauso wi du
Du seisch mir ig sig totau crazy
Gloub mir, das weisi
Iz stigi definitiv us
U loufe hei, zu mim Huus

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen